استوک سیتی 3-2 آرسنال؛ سقوط آزاد توپچی ها در بریتانیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



استوک سیتی 3-2 آرسنال؛ سقوط آزاد توپچی ها در بریتانیا  
 
دو تیم استوک سیتی و آرسنال از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه بریتانیا با قضاوت آقای آنتونی تیلر و در برابر دیدگان 27000 هوادار استوکی به مصاف یکدیگر رفتند.
نیمه اول 

دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که استوک سیتی سومین بازی متوالی خود را در برابر تیم های بزرگ جزیره انجام می داد؛ سفالگرها پیش از این نیز در دو دیدار گذشته خود در برابر لیورپول و یونایتد با شکست مواجه شده بودند. اما در طرف دیگر میدان، آرسنالی حضور داشت که پس از شکست در برابر یونایتد به فرم اصلی خود بازگشته بود و دو هفته متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. بازی اما بسیار عجیب و دو از انتظار آغاز شد، در همان ابتدای بازی پیتر کرواچ موفق شد با استفاده از پاس بیرام دروازه آرسنال را خیلی زود باز کند ('1). پس از گل استوک هرچند توپچی ها که در شوک فرو رفته بودند سعی کردند اندک اندک در پی جبران گل باشند، اما این باز هم حملات بی امان استوکی ها بود که گل دوم را برای آن ها در پی داشت؛ گل دوم این تیم نیز با ضربه پای راست بویان کرکیچ که راه گلزنی به لندنی ها را خوب بلد است به ثمر رسید ('35). پس از این گل نیز هرچند انتظار می رفت توپچی ها حداقل برای جبران یکی از گل های خورده تلاش کنند، اما این جاناتان والتررز بود که در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد دروازه آرسنال را برای بار سوم باز کند ('45)  و کار این تیم برای نیمه دوم را بسیار سخت کند. 

نیمه دوم 

در نیمه دوم دیدار نیز هرچند در ابتدا تلاشی مثبت از سوی آرسنالی ها دیده نمی شد اما در ادامه این توپچی ها بودند که حملاتی را روی دروازه استوک طرح ریزی کردند و حتی در یک صحنه ضربه سانچز با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد ('57). در این بین اما یک بار دیگر نیز دروازه آرسنال توسط بویان کرکیچ باز شد که این گل توسط داور مردود اعلام شد ('65). پس از این گل اما خیلی سریع آرسنالی در دقایقی طوفانی دو گل را جبران کرد. ابتدا سانتی کازورلا از روی نقطه پنالتی دروازه استوک را باز کرد ('68) و سپس دو دقیقه بعد آرون رمزی موفق شد با پاس آلکسیس سانچز دروازه استوک را باز کند ('70). پس از این گل ها نیز حملات آرسنالی ها ادامه داشت تا جایی که لوکاس پودولسکی در صحنه ای فرصت داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما آسمیر بگوویچ مانع گل زنی وی شد ('74).  اما درحالی که حملات آرسنالی ها در حال شدت گرفتن بود اخراج بد موقع کالوم چمرز ('78) باعث شد تا کار برای آرسنال سخت تر شود.  در دقایق پایانی نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال در روز ناکامی بزرگان، با شکست در برابر استوک سیتی، فرصت رسیدنِ حداقل یک روزه به رتبه چهارمی را از دست دهد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی 

شرح گل ها 

پتر کرواچ (استوک 1-0 آرسنال)('1): ضربه پای چپ پتر کرواچ از فاصله ای نزدیک با استفاده از پاس خوب دیرام بیوف دروازه آرسنال را باز کرد. 

بویان کرکیچ (استوک 2-0 آرسنال)('35): ضربه پای چپ بازیکن اسپانیایی استوک، دروازه آرسنال را با کرد، پاس این گل توسط جاناتان والترز داده شد. 

جاناتان والترز (استوک 3-0 آرسنال)('45): ضربه پای راست والترز از فاصله شش یاردی دروازه مارتینز را فرو ریخت. 

سانتیاگو کازورلا (استوک 3-1آرسنال)('68): در پی خطای دیوف بر روی فلامینی، کازورلا از روی نقطه پنالتی یکی از گل ها را جبران کرد. 

آرون رمزی (استوک 3-2 آرسنال)('70): ضربه پای چپ آرون رمزی، حاصل از پاس خوب سانچز اختلاف را به حداقل رساند. 

 




:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com